من بودن پاییزم را تماشا می کنم
روزی که نباشم دلم برای دوستانم . باران های فرودین و نوشتن و سینما. چای دارچین صدای شجریان چهارراه ولیعصر. کتاب فروشی بهمن تنگ می شود. اما پاییز امسال و نبود گاه گاه تو حسرت می شود به دلم. روزی که نباشم به پاییز هایی فکر می کنم که در آینده می آیند و سهم من نیستند. کاش تمام پاییزهای زندگی برای من بود من می دانم از این پس پاییزهایم بوی تو را می دهد بوی خوب دستانت توقع آن چنانی هم ندارم . پاییز نیویورک و پاریس مال شما. برای من از این دنیا پاییز های همین شهر و آسمان ابری آبان ماهش و بودن گاه گاه تو بس است
کاش عمر پاییز اینقدر کوتاه نبود...... من تو را برای تمام فصل هایم می خواهم
سقوط آزاد...ما را در سایت سقوط آزاد دنبال میکنید
برچسب: پاییزم ای قناری غمگینم,پاييزم اي قناري غمگينم, نویسنده: بازدید: 106