اما سال 98 سه تا هدف مهم باید روش تمرکز کنم. اول: دوست دارم امسال یه مقدار بیشتر به خودم برسم بیشتر کنسرت برم موسیقی گوش بدم بیشتر کتاب بخونم بیشتر تئاتر ببینم و بیشتر ورزش کنم.از همه مهم تر یه مقدار فکرمو خلوت کنم. دوست دارم عصرهای پنجشنبه دوباره سرکلاس های مولانا شناسی دکتر مهدوی بشینم دوم: یک تمرکز جدی و فول تایم روی کارم بذارم مخصوصا از خرداد ماه که به یه شرکت جدید میرم و پروژه های متفاوتی را تجربه می کنم. سوم: درس خواندن برای کنکور PHD در اسفندماه البته واقعیت اینکه هنوز نمی دونم آیا مثل گذشته توان این را دارم که همزمان هم کار و هم تحصیل با هم پیش ببرم یا نه.
امیدوارم سال 98 برای همه ما بهترین ها اتفاق بی افتد. وقتی به انتهای سال 98 میرسیم کمی مهربان تر و کمی جسورتر شده باشیم
سقوط آزاد...ما را در سایت سقوط آزاد دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 126